wtorek, 28 września 2010

Yeah ! Wygrałam ! ;D

Dzisiaj poraz kolejny przekonałam się, że Łeba 2010 to był najlepszy wyjazd jaki by mnie mógł spotkać ;D / wszystko dzięki zdjęciu ;D.
A więc siedzę na fizyce i dostaje sms-a od mojej mamy : Kiedy będziesz ? A ja na to : Jeszcze mam jedną lekcję, a co ?. A moja mama mi odpowiada : Wygrałaś aparat cyfrowy ! Ja normalnie w szok, zrobiło mi się gorąco, zaczęłam krzyczeć do Edyty, że wygrałam z tego konkursu co wysłałam nasze wspólne zdjęcie z wakacji. Ona oczywiście nie wie o co chodzi, chociaż pamiętam jak jej to mówiłam, ale szczegół. " Te pod takimi kratkami ? "  " Taak to " ;D Później też gadanie do Gosi, a raczej darcie się, bo Gosia tak słucha głośno muzyki NA LEKCJI, że oczywiście nic nie słyszy ; pp Poprostu szok ! Na dodatek okazało się, że wysłanie rachunku z tego konkursu był do wczoraj, ale mama jakoś ubłagala babkę pzrze telefon, ze mam go zeskanować i wysłać na e-maila,  a poźniej wysłać pocztą ; ) Narazie nie wiem kiedy dostanę, ale i tak cieszę się niezmiernie ! ; dd

Nie ma to jak łebskie last day zdjęcie ;D Warto było wtedy robić tyle zdjęć, pokłócić się z rodzicami, warto było. warto !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz