sobota, 13 listopada 2010

Wolne dni.

Aż trudno uwierzyć, że już sobota - wieczór. Jak zwykle czekamy na jakiś dłuższy czas wolnego, a on tak szybko mija. W czwartek zrobiłam ' dzień lenia ' . W piątek spotkałam się z Edytką. Miałyśmy robić zdjęcia, ale gdy stanęłyśmy w miejscu, aby je zrobić, nagle zaczął padać deszcz ; / Więc  szybko do bombonierki na ciasteczko. Wzięłam tiramisu, bo bardzo mi smakuje. Jak przestało padać wyszły i chciałyśmy robić. Zaczęłyśmy robić zdjęcia, ale ciągle nam nie wychodziły. Nieładne kolory, zamazany obraz, coś dziwnego. A szkoda, bo to jest mój wygrany aparar. Nie wiem czy tam cś trzeba poprzestawiać, czy poprostu aparat nie jest dobry.

Parę zdjęc :






Zdjęcia troszkę po przeróbce. W ostatnich dniach oglądnęłam 3 razy w kawałkach ( ;D ) galę MTV EMA. Lubię piosenki Katy Perry, ale jestem nią zawiedziona. Fakt, robi show, ale śpiewać nie potrafi ! Za to podobał mi się występ Miley Cyrus. Nie lubię jej, ale głos ma. Zakochałam się w jej piosence " These Four Walls " .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz