środa, 29 grudnia 2010

Poprostu.

Jest dziwnie, bardzo dziwnie. I na pewno nudno. W telewizji nic nie ma, na internecie mi się nudzi. Jedyną atrakcją telewizją była wczoraj powtórka Viva Comet 2010, której nie oglądałam. Hahaha, rozwaliła mnie mina Dody podczas występu Mariny ; )  A Gosia Andrzejewicz.. nic nie mówię, ale jest beznadziejna. I jeszcze " Licencja na Wychowanie " mnie ratuje. Rozwalił mnie dzisiejszy odcinek, nawet go nagrałam i puszczam w kólko jak głupia ;d

Poza tym w niedzielę jadę do Kędzierzyna na siatkę. Nie chce mi się strasznie, ale rodzice stwierzili, że zamówili bilety i trzeba jechać. Pewnie będzie nudno i się wynudzę ;d Nawet z Moją Mamą stwierdziłyśmy, że nie wiemy komu kibicować. Mamy zamiar robić sobie jaja z ludzi np. krzyczeć dlaczego tam jest głośno i czy gra tu Tomek Hajto hahahhahahahahah. Pokolenie Kasii i Tomka. Kocham ten serial ! Zawsze lezymy z Mamą jak głupie ze śmiechu. Jeżeli tak myśleć to jakoś wytrzymuję z nudy z Moją Mamą w domu. Dzisiaj mi opowiadała historyjki z młodości, fajnie było ; ]

Byle do .. ? chyba wakacji. Bo do sylwestra nie, bo bedzie głupio, do ferii nie, bo będzie dalej zima i tylko będę się nudzić, a podczas wakacji można robić wszystko i chyba dlatego je uwielbiam. No dobra, może chociaż do maja, żeby było ciepło.

Taak, uwielbiam swój optymizm ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz