czwartek, 30 grudnia 2010

Podsumowanie.

Hejka ; ) Dopiero dzisiaj sie skapnęłam, ze już koniec roku ! ;d Niee, nie dzisiaj, ale myślałam, że dzisiaj jest wtorek dopiero czy coś a tu 30. 12 i tyle! Co u mnie ? Obijam się, mam zamiar sie całą sobotę uczyć. Znaczy mam plan taki, że nie mam w ogóle planu i dlatego naucze się tylko na sprawdziany, które nie mogę już poprawić, a resztę sobie poźniej poprawię ; ] Niby dobry plan. Poza tym coś się dziwnego dzieje, bo Moja Mama kupiła wczoraj gazetę i przeczytałam swój horoskop. Podobno spotkam tego Jedynego ! Na facebooku miałam, że do szczęścia potrzeba mi miłości i że w przyszłym roku się zakocham ; )) Nie wierzę w horoskopy, ale co do tego pierwszego to może coś tam w gwiazdach jest zapisane ; ]

Dzisiaj mam zamiar podsumować rok " zdjęciowo " .

Styczeń

Luty
Marzec


Kwiecień
Maj


Czerwiec


lipiec
sierpień

wrzesień
październik

listopad
grudzień

Jutro balujemy z Adą, Domką i Myszą ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz