sobota, 12 marca 2011

Przerwa,

Jestem. Ale super jestem. Nie było mnie od soboty, co jakiś czas wchodziłam, ale nic nie komentowałam ani nic. Nie wchodziłam, bo.. bo pewne stosunki międzyludzkie nie był takie jakie powinny być ;D Ale może i dobrze, że sobie zrobiłam tą przerwę. Po bodajże 4 dniach, to rybka i jakoś już nie potrzebowałam tak jakoś bardzo wejść na fejsa, czy na fbl. Wyleczyłam się z uzależnienia ? Może ^ Ale co jakiś czas człowiek powinien sobie robić taką przerwę, dlatego ja tak bardzo lubię wyjazdy, choć są bardzo rzadko. Można się tak oderwać od wszystkiego, niczym się NICZYM się nie stresować. Nie myśleć o tych ludziach, których poprostu nienawidzisz, nie myśleć o kłopotach. Tutaj nie mam tego beztroskiego życia, za którym zawsze tęsknię po przyjeździe z wakacji. Pomijając już to, że akurat ostatni wyjazd wakacyjny był przegenialny, a przed wyjazdem miałam problemy i nie mogłam zrozumieć dlaczego już trzeba wyjechać. Dlatego uważam, ze JAKIEKOLWIEK wyjazdy np. z rodziną są dobrym sposobem na odpoczynek psychiczny. Ale na szczęście jestem i to chyba najważniejsze ; ]

Byłam wczoraj w Opolu na zakupach, później dodam zdjęcia ; ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz