piątek, 18 marca 2011

Weekend !!

Hejka ; ) Jak ja się cieszę, że już weekend ! Aż nie mogę to uwierzyć. Niby tylko 3 dni, a straasznie się zmęczyłam. Co do rozprawki z polskiego dostałam 4+, z czego się straaasznie cieszę. Sprawdzian z niemca i test z angielskiego ? Nie wiem, naprawdę. Ale ze sprawdzainu z historii 90 % - 5 jest ! hahaha. Jeżeli chodzi o sprawy poza szkolne, to była dzisiaj jedna śmieszna akcja ;d Otóż, moi rodzice, nie powiedzieli mi, że jadą na miasto, więc nie mogłam wejść do domu, bo klucza nie miałam. Więc poszłam do babci - 5 min i jestem, więc luz. Po dwóch godzinach dzwoni do mojego dziadka mój tato, zdenerwowany, krzyczy gdzie ja jestem ! Nie wpadli na pomysł, ze mogę JAK ZWYKLE w takich przypadkach być u babci. Dzwonił nawet do Edytki ! Edytka przerażona, naoglądała się W11 i Detektywów i myślała, że mnie na przystanku porwali hahahahaha. A jaki był śmiech jak rozmawiałyśm przez telefon, ona odbiera grzecznym słucham, bo myślała, że to znowu moi rodzice ;D Ale ja jestem i się nie zgubiłam ;d

Plany na jutro ? Coś było wspomniane o Opolu, ale rejczel pójdziemy z Edytką i Nikolą na Targi Szkolne do NDK czy coś w tym stylu ? ; ) A w niedzielę mam nadzieję, że z chorą Angelą na zdjęcia, bo u mnie ich brak ;d

love.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz