środa, 30 marca 2011

Wpadka genetyczna ;D

Hej, co u Was ? U mnie jakoś leci. W szkole tylko 4 lekcje, które bardzo szybko zleciały więc super. Potem do lekarza. Naprawdę jestem jakimś dziwnym przypadkiem człowieka. Podobno mam krzywy kręgosłup, ale to dlatego, że mam o jedną nogę krótszą ! dowiedziałam się po 15 latach ;D , jesczze mam zrobić badanie krwi na tarczyce, bo mogę mieć tarczyce, jakieś przeciwciała mogę mieć i jeszcze mi jest potrzebny dobry psycholog. Wiem o tym od prawie roku więc akurat nic nowego. Współczuję temu komuś kto niby miałby mnie leczyć. Ale dlaczego już trzecia osoba, kiedy słyszę, że mogę mieć depresję mówi do mnie : " Chłopak cię rzucił ? Zawód miłosny, nieszczęścliwa miłość " . Pożal się Boże, naprawdę.

Uwielbiam głos mojej kochanej Pretty Taylor <3 W głośnikach Make me Wanna die oraz Factory girl <3

1 komentarz: