poniedziałek, 28 marca 2011

Zakupy.

Nareszcie! Mam internet. Kary to coś durnego, nie wiem kto to wymyślił, ale na pewno nikt za mądry ; ) W piątek spontan i pojechałam do Opola ;) Kupiłam Edzi prezent, wiem, że ci się spodoba ;d A ja zrobiłam takie małe zakupy, bo nie miałam zbytnio czasu, bo Ivankę zaczął boleć brzuch i pojechaliśmy do domu.. Szukałam jakiś cienkich bluzek z długim rękawem, cienkich bluz lub sweterków. ' Patrzyłam ' po łebkach więc nic z tego nie znalazłam ; )) Ale Ivanka ma niedługo imieniny, więc mama coś wspominała, że jeszcze odwiedzimy w krótkim czasie Opole ;d Dzisiaj się nie rozpisuje, bo zbytnio nie mam czasu, dodaję tylko zdjęcia tego co kupiłam.


Nie mam pojęcia, dlaczego zdjęcia nie chciały się obrócić, ale trudno ;dd

żółta bluzka- House
szara bluzka- House
bluzka w kwiaty - Cubus
kolczyki - Cropp

LOVE.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz