poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Witam w te słoneczne popołudnie, hahahaha. Tak to jest, słoneczko piękne a ja muszę siedzieć w domu i wkuwać na jutro biologię. Już mam dość tej szkoły. Ale i tak myslę, że nie jest źle. Jeszcze 2 dni szkoły, poźniej wolne, święta, idziemy do szkoły ( ? niewiadomo jak to ze mną będzie ;dd oby poszło po mojej myśli ;D ) , poźniej znowu wolne, idziemy do szkoły, wycieczka, szkoła i wakacje ! czyli tak naprawdę nie jest źle. Dzisiaj byliśmy w kinie na " Jan Paweł II. Szukałem Was " . Nawet dobry film, nie popłakałam się czyli jestem coraz twardzsza, bo po ostatnim to jakaś masakra była ;D

A wczoraj byłam na akcji Żonkil z Moją Mamą, która się zgłosiła ;d , z Ivanką, Gosią i jeszcze dwoma dziewczynami. Spoko było, zebrałyśmy ok. 600 zł, więc to dużo, niektórzy po 100, haha jesteśmy fajne ;d Niektórzy ludzie mnie poprostu przerażają, ich brak współczucia, zrozumienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz