wtorek, 31 maja 2011

Dobry początek tygodnia.

Hej ; ) Ja tylko na chwileczkę, bo muszę dokończyć pisać referat z muzyki. Choć się tego nie spodziewałam, bardzo miło mi się go pisze : Jakiej muzyki słuchasz ? czyli temat rzeka. Jak narazie kończę pop. A gdzie reszta ? ... Co do szkoły to nawet dobrze poszły te dwa dni, których się najbardziej obawiałam. Z wosu mam na koniec 5, Pani mnie na początku przestraszyła, bo powiedziała, że mam średnią 4, 45 a od 4, 6 jest 5. Byłam w szoku, ale się okazało, że to pomyłka i mam 4, 85 ;] Co dalej ? Z polskiego ze sprawozdania 4+, z dyktanda 4+, więc i tak będzie 4 na koniec. Z religii napisałam na sprawdzianie wszystko. Czarek mi powiedział pytania, hahha. dzięki ; ) Więc nawet może liczę na 6 ; ) A co do dzisiejszego dnia. Z matmy był spr. z ostrosłupów wydaje mi się, że poszedł mi średnio, może 3 będzie. Za to z graniastosłupów dostałam 4 co mnie straaasznie ucieszyło. Dowiedziałam się, że mam szansę mieć 3 z matmy więc jest jakiś postęp. Z biologii na kartkówce też wszystko napisałam, na fizyce praca grupowa. Tak, już dawno pożegnałam się ze słowem sprawiedliwość, ale trudno.

Jutro mamy festyn, od 10 do 16. Czyli ubieram coś co ma jak najmniej materiału, nakładam krem na opalanie i moze się nie usmażę, hahahha. Pozatym jutro dzień dziecka i muszę wreszcie zamówić sobie Sezon 1 Plotkary, ubłagałam rodziców. Co do relacji z Wawy to postaram się napisać może w czwartek, ale na weekend na pewno ją całą opisze ; )


Dodaję coś, żeby udekorować notkę ; ) 3majcie się ; ]

1 komentarz: