środa, 1 czerwca 2011

Festyn Jedynki

Hej ; ) Dzisiaj był festyn jedynki. Nawet dobrze było. Na 10, najpierw Pani nam rozdawała lizaki, z mokazji Dnia Dziecka, hahaha. Potem koncert, Golo zaśpiewała miazdżąco "Co mi Panie dasz" ,a  Pretty się chwali, że to jest jej kuzynka ; ] Ciary były, mega mi się podobało. Potem zrobiło się nudno, chodziłyśmy z miejca na miejsce. Dobre było przedstawienie, w którym grali nauczyciele. Śmieszne, naprawdę. Było karaoke, hahahha, śmianie się wiadomka z kogo, potem siedzenie w łazience z wiadomych powodów. Ale i tak okazało się, że tego nie było, więc nie miałam po uciekać. Następnie występy, DNA i Flame. Mi się osobiście dużo bardziej podobało DNA, ale niektórzy z Flame też nie są źli.

Zamówiłam sobie dzisiaj z okazji Dnia Dziecka, sezon 1 Plotkary.

A ja lece się uczyć z anglika, niemca i matmy -;- Jak dobrze, że już niedługo wakacje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz