czwartek, 12 maja 2011

Nowości.

Witam,witam ; ) Już czwarty dzień siedzę w domu. Miło czy nie miło, nie wiem ; ] Ale przynajmniej mogę się wyspać. Od ok. 10-ciu lat alergia mnie wykańcza na wiosnę i tego roku jest podobnie. Moje czerwone oczy wołają mnie o pomstę do nieba ! Teraz jest o wiele lepiej ale  przed dwa dni nie było zaciekawie.
 
Dzisiaj chciałam pokazać co w ostatnim czasie zamówiłam sobie na empiku.
 


" Sekret- Potęga Młodości " - Paul Harrington
" GLEE "- Sezon 1, dysk 1
" Plotkara- Jak to się zaczęło " - Cecily von Ziegesar

Już nie mogę się doczekać kiedy oglądne serial i wezmę się do czytania książek. Uwielbiam ten zapach nowej ksiązki.. A tak poza tym ku mojej uciesze, Moja Mama zamówiła sobie " DADA " - Blue Cafe, na której naprawdę są fajne piosenki - znaczy przesłuchałam tylko 3 ale i tak są nie samowite ; ]

Narazie ; )









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz