poniedziałek, 11 lipca 2011

Nic ciekawego.

Hej ; ) Co u Was ? U mnie nuda jak cholera. Każdy dzień tak się ciągnie, że nie wytrzymam. Ale jak to ja czasami mas : postanowiłam spiąć dupę i jakoś przeżyć te wakacje, hahahaha. Tak, naprawdę, nie będę owijać bawełnę, te wakacje nie podobają mi się, nie będę zapeszać, może jeszcze mi się to zmieni, narazie nudzę się i nudzę. Przynajmniej ostatnio dostałam Plotkarę sezon 3, więc to umila mi wieczory.


Poza tym znalazłam wreszcie kabel od aparatu, także jutro porobię zdjęcia ubrań i rano postaram się je dodać na photobloga. Nie mam pojęcia co jutro będę robiła, Edytka chciała mnie wyciągnąć na basen, ale po pierwsze nie mama stroju ( ! ) a po drugie może znowu pojadę do Opola, z czego bym się naprawdę cieszyła.. i kupiłabym strój. A ja Was nie zanudzam, idę oglądać Gossip Girl ; ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz