sobota, 9 lipca 2011

Przerwa.

Witam po kilkudniowej przerwie. Nie pisałam z prostego powodu - nie miałam o czym ; ) A co będę kogoś zanudzać jakimiś wypocinami. Także co u mnie ? Mogło być lepiej, ale tak to jest, te wakacje jakoś szczególnie mi się nie podobają. Praktycznie ciągle siedzę w domu i się nudzę. Chciałabym, żeby był już koniec lipca, bo wtedy Angela przyjeżdza i mamy plany ; ) A potem Łeba, może odwiedzę kuzyna. Przynajmniej będzie się coś dziać !

W środę byłam z Edytką. Dawno się nie widziałyśmy, parę nieporozumień, ale teraz jest ok. Byłyśmy na placu paderewskiego, a ja mądra, ubrałam żółtą bluzkę i nie mogłam usiedzieć, bo miałam tyle muszek ;D Potem lody, rynek, park itp. Ale stwierdziłyśmy, że nie możemy się często spotykać bo wtedy jest nudno ; ) Poza tym wieczorny spacerek dobrze mi zrobił, jak każdy wieczorny półgodzinny spacer, z centrum do domu.

W czwartek byłam w Opolu na zakupach. Pretty, ty zakupoholiczko, haha ! Jak widzę napis : SALE to mi się aż oczka świecą, hahaha. Byłam ponad 4 godziny, a i tak nie kupiłam tego co miałam kupić, jak zwykle. Na szczęście kupiłam trzy topy, co najwazniejsze, spodenki i bluzo/sweterek. Jak znajdę kabel od aparatu to pokażę. W przyszłym tygodniu może znowu pojadę to jeszcze dokupię parę ubrań ;d

A wczoraj farbowałam włosy, z czego jestem straasznie niezadowolona. Chciałam sobie zrobić coś w stylu OMBRE HAIR, ale nie wyszło. Kupiłam sobie farbę jasny popielaty blond, a na końcówki miałam nakładaną jakąś bardzo jasną farbę. W efekcie mam kolor brązowo-mysi z jakimiś jaśniejszymi refleksami, w ogóle nie wiem skąd TAKIE COŚ się wzięło. Nie mam pojęcia co teraz mam robić. Mama mnie namawia, żebym sobie zafarbowała z syossa jakąś jasną farbą, wiem, że tak nie powinno się robić, ale jak się tak zrobić, to coś złego chyba się nie stanie.. Ale boje się też efektu ' kurczaka ' jak kiedyś miałam. A naprawdę podoba mi się ombre hair i teraz nie wiem czy nie zafarbować sobie tylku tych końcówek, a zostawić ten brązowo-mysi kolor, ale też nie wiem czy będzie fajny efekt. Jak narazie poczekam do poniedziałku i zobaczę co zrobię ; ]

Pozdrawiam! ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz