poniedziałek, 19 września 2011

18-nastka Ewy Farnej. Part 2.

Hej. Tak wiem, miałam dodać zdjęcia i filmiki już tydzień temu ale nie miałam przez pewien czas możliwości wejścia na komputer, dlaego tak wszystko wyszło. Ale obiecuję, że od teraz juz będzie bardziej systematycznie. Dzisiaj dodam tylko zdjęcia, które znazlałam w internecie, bo muszę znaleźć mój aparat,na którym są moje zdjęcia. Ale dodam również filmiki z yt, dwa mojego autorstwa.






























To chyba wszystko. Oczywiscie od razu uprzedzam, że to są tylko amatorskie filmiki, na DVD w grudniu wszystko będzie dokładnie pokazane, ale to i tak nie może się równać z obecnością na koncercie. Teraz sobie myślę, że nie wybaczyłabym sobie tego gdybym nie pojechała do Sosnowca, w koncu to tylko ok. 150 km. Jeżeli miała bym do wyboru jechać tam znowu, przez te wszystkie korki, w takich warunkach na autostradzie, z pomyłkami, cisnąć się w hali, po dwóch piosenkach być wykończona, bo nie miałabym picia, nie mieć już siły skakać i stać - tak, z pewnością mogłabym to przezyć jeszcze raz ; ]

1 komentarz:

  1. Z pewnością była niezapomniana impreza.
    Dużo dziewczyna osiągnęła jak na swój młody wiek.

    OdpowiedzUsuń