wtorek, 20 lipca 2010

Dylematy.

Dawno mnie tu nie bylo. Ale tak naprawde nie mialam o czym pisac. Ostatnie dni mnie mecza nawet nie wiem czym. Ciagle zle sie czuje, masakra. Chce juz nad morze! Lubie tamten klimat i wierze, ze tam w koncu odpoczne. Do 1 sierpnia zostaly jeszcze nie cale 2 tygodnie, a ja musze zrobic pare rzeczy. Pierwsza z nich i chyba najwazniejsza- sprzedac ksiazki z zeszlego roku kolezance, ktora przyjezdza w sobote, oraz ksiazki z 5 kl. ; ) Troche tego bedzie, jest ok. 15, 16 ksiazek. Nie pamietam dokladnie. Wazne, ze kasa bedzie. Mama obiecala mi, ze conajmniej polowe pieniedzy da mi, a reszte przeznaczy na ksiazki do 2 kl. W sumie dobry taki uklad. Druga to kupic lakiery do paznokci ;d Wiem, glupota, ale potrzebna ^ Wszystkie co mam to albo dam siostrze do zabawy, albo je wyrzuce. Trzecia to ? Oczywiscie kupic pare ubran, ktore sa oczywiscie potrzebne. A jesli chodzi o ubrania i dodatki to w sobote sobie kupilam ladna bluzeczke ; )



bluzka- Funk'n soul.

A poza tym ostatnio przyszly moje upragnione kolczyki.



Kupilam je w internecie na fabryka-kolczyka.pl Uwielbiam ten sklep.

W niedziele zaszla bardzo niemila sprawa. Moja siostra w zlosci na mnie rozwalila mi telefon ; ( Moge go uzywac, tylko przy uzyciu musze trzymac, aby bateria nie wypadla ;D A tak dokladniej to odpadla mi tylna klapka. No trudno. Teraz sie zastanawiam co robic. Czy poczekac do listopada, kiedy konczy mi sie umowa i moze dostane w dobrej cenie telefon czy nazbierac sobie kasy na nowy i miec go szybciej. I z tym tez zwiazany jest moj drugi problem. Mysle o kupieniu sobie ipoda. Wiem, ze ipody nie sa tanie. Ostatnio szukalam informacji w internecie i zauwazylam, ze mp3 czy mp4 sa o wiele tansze. I teraz mam dylemat. Czy kupywac mp3, mp4 lub ipoda, czy moze kupic sobie telefon z duza pamiecia. Ale nie wiem czy rzeczywiscie w telefonie pamiec moze byc na tyle duza, aby pomiescic moje ulubione song ; ) Nie wiem pomysle nad tym.

Jutro moze lepiej bede sie czula, to gdzies wyjde z domu.

;*

3 komentarze:

  1. Pamięć w telefonie zależy od karty pamięci, a kartę możesz kupić kilkugigową :) Btw, przejdź się do salonu bo np. moja mama kończy umowę w grudniu, ale nowy telefon dostała już parę dni temu.

    Pamiętam Cię, julka4 czy jakiś taki miałaś adres. Ja na blogspocie tylko fotograficznie, bloga piszę nieprzerwanie od czasów wbrew czy pass-away, ale przeniosłam się na blog.pl Blog ograniczony hasłem to jednak wspaniała rzecz.

    Pozdrowienia i opowiadaj co tam u Ciebie :)

    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. na fabryka-kolczyka.pl
    swietne kolczyki, naprawde polecam ;*

    OdpowiedzUsuń