wtorek, 27 lipca 2010

Nieudane zakupy.

Hejka! ; )
Ale sie dzisiaj zdenerwowalam.. Niespena 2 tygodnie temu zamowilam w sklepie internetowym TopSecret/ Troll kilka ubran : 3 bluzki, sweter i pasek. I dzisiaj rano, dostalam zamowienia. Na początku wielkie zaskoczenie- kwota, którą trzeba zapłacić była dużo niższa, niż sie spodziewałam. Okazało sie, że nie przyszedl mój pasek wraz z topem, na który najbardziej czekałam. Wkurzyłam się straasznie! Nastepna sprawa to zamówiony sweter, byl caly " w kuleczkach " Wygladal on jakby byl używany! Kolejna sprawa to to, że powyższe sklepy maja baaardzo dziwną rozmiarówkę i 2 bluzki, które przyszly są ' nie co ' dluższe. Ale kij z tym, już tak może być. Sweter odsylam z reklamacją, o zwrot kosztów, a reszta towaru, nie mam kompletnie pojęcia czemu nie przyszły. Jestem zla, ale mam nauczke, zeby juz w tamtym sklepie nie kupować. Jednak ubrań nie warto kupować w internecie, może tylko wtedy kiedy ma się już sprawdzone marki.





Niewiarygodne, ale prawdziwe. Już tylko 5 dni do Łeby! Ale się jaram, ale muszę jeszcze trochę rzeczy nakupować. Jutro idę do Angeli, sprzedac jej ksiązki ; ) A popołudniu na miasto na zakupy. A potem cos się wykmini.

A tak w ogóle, to zauważyłam, że zaczęły mi wyskakiwać polskie znaki ^ Klawiatura, moze zaskoczyć ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz