czwartek, 24 lutego 2011

Całkiem przyjemnie.

Hej ;)) Co u Was ? Ja drugi tydzień ferii spędzam przyjemnie i na mysl o szkole i wieeelkiej nauce mam gęsią skórkę ;D Mam tyle nauki, że nie wiem jak się nauczę, ale później będę się martwić, narazie wypoczywam !
Byłam wczoraj z Ivanką i rodzinką w pizzerii świętując Ivanki 6-te urodziny. Nie wierzę, że ma już tyle lat, no ale tak, w końcu ja mam już 15 ;d

A dzisiaj byłam z Edytką i Nikolą na pizzy. Miałyśmy iść na zdjęcia, ale nie wyszło. Poszłyśmy do pizzerii, pogaduchy o liceum, studiach itp. Potem poszłam z Edytką po sklepach pochodzić. Byłyśmy w Butiku, dużo rzeczy w kwiatki, jak ja to lubię ; ]

A teraz kończę oglądać VIva Comet 2011 . Jestem zadowolona co do wyników. Jutro może napiszę coś co do gali. A jutro czeka mnie jeszcze spotkanie i zdjęcia z Aduszką, w sobotę Opole, w niedzielę z Angelą. Rzeczywiście nie mam czasu na naukę ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz