niedziela, 27 lutego 2011

VIVA COMET 2011.

Koniec ferii. Przykre, ale prawdziwe. W tej notce opiszę Viva Comet, które oglądałam w czwartek, bo wcześniej nie miałam na to czasu.

Wyniki :
TWARDY ZAWODNIK CZYLI ARTYSTA ROKU - ROBERT M
KRÓLOWA BALU CZYLI ARTYSTKA ROKU - DODA
ZGRANA PACZKA CZYLI ZESPÓŁ ROKU - AFROMENTAL
GRUBY PRZYTUP CZYLI CHARTS AWARDS -EWA FARNA "EWAKUACJA"
JEST LANS CZYLI DEBIUT ROKU -ROBERT M
DOBRZE ZROBIONY CZYLI IMAGE ROKU- EWA FARNA 
CYFROWY KOCUR CZYLI DZWONEK ROKU - ROBERT M "DANCEHALL TRACK"
TELE ZWIDY CZYLI TELEDYSK ROKU - EWA FARNA "EWAKUACJA"
ODPAŁ CZYLI NAJLEPSZE NA VIVA-TV.PL - VIVA i PRZYJACIELE "MUZYKI MOC"
GORĄCY TOWAR CZYLI PŁYTA ROKU= EWA FARNA "EWAKUACJA"


Viva Comet -dobra rzecz. Co do całej gali myślałam, że będziej więcej niespodzianek, więc tak naprawdę mnie nic nie zaskoczyło. Może poza duetem Farna& Tede. Ciekawa aranżacja, ciekawy pomysł. Co do głosowania- powiało nudą, hahaha. Ale chyba tak miało być. Dlatego jestem bardzo zadowolona za te 4 statuetki Farny, głosowałam na nią i wiem, że jej się należą. Kocham jej głos, coraz bardziej się do niej przekonuje i teraz jestem baardzo na TAK. Robert M ? Jakoś nie mogę go polubić, nie mam obsesji na jego punkcie, ale podoba mi się Dance Hall Track, więc gratuluję. Z Afromentala też jestem zadowolona, Rock&Rollin love ubóstwiam ;d Co do Dody to mam naprawdę mieszane uczucia. Artystka roku ? Może tak, ale nie w tym roku, nie zrobiła nic szałowego, Bad Girls może być. Chociaż tutaj też liczyłam na Ewkę. Występ Dody był.. dziwny. Kreacja nie podobała mi się w ogóle, Doda była sztywna, nieładnie się poruszała i ten gościu z widowni. Jeżeli było to ustawione to brawo, było zaskoczenie ! Jeżeli nie, współczuje Temu kolesiowi, który baardzo się zestresował, ale to też mogła być gra. Poza tym myślałam, że Marina coś zgarnie, chociaż zaspiewa. Nie zaśpiewała, bo mało piosenek i żadnej statuetki. Raczej znana bo jest znana, a szkoda.






Lecę się uczyć ; ( Poźniej jeszcze coś może napiszę ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz