wtorek, 26 kwietnia 2011

Ostatnia Piosenka.

Hej ; ) Jednak dzisiejszy dzień przesiedziałam w domu. Najadłam się słodyczami, oglądałam filmy, Vive itp. I złożyłam zamówienie u Angeli - konsultanki AVON ;D Zamówiłam sobie perfumę i lakier pepper minit ; )

A tak poza tym wczoraj zaczęłam oglądać i dzisiaj skończyłam oglądać film " Ostatnia Piosenka "






Film opowiada o zbuntowanej dziewczynie - Ronnie, która zostaje zmuszona wraz ze swoim bratem spędzenia wakacji z ojcem. Ronnie poznaje Willa, w którym się zakochuje. Ale nagle okazuje się, że jej tato jest ciężko chory...Film bardzo wzruszający. Ja, przyznaję się, jeden wielki wrażliwiec płakałam przez drugą połowę filmu, podobnie przy czytaniu książki. Ostatnia Piosenka jest smutnym filmem, ale ma swój specyficzny klimat ,dzięki któremu cudownie mi się go oglądało. Zdecydowanie polecam !

A ja lecę, trzeba się jeszcze wykąpać, spakować, nie wyobrażam sobie jutrzejszego dnia. W dodatku w tym tyogdniu mam jeszcze 3 sprawdzainy, na które kompletnie się nie uczyłam, ale trudno.

LOVE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz