wtorek, 7 czerwca 2011

coraz lepiej.

Hej ; ) Powiem szczerze, że dobrze zaczął się ten tydzień. Wczoraj nie poszłam do szkoły, co nawet ucieszyło Moją Mamę, bo pomogłam jej sprzątać.. Ale u siebie też posprzątałam. Brawo ja ! Miałam nawet zamiar się opalać, ale zaszło słońce, zaczęło lać i nic z tego nie wyszło. A dzisiaj w szkole, dość dobrze. Na informatyce zaliczyłam tabelkę ocen czyli mam 5, na matmie okazało się, że na pewno będę miała 3. Tak cieszę się, bo w zeszłym półroczu miałam 2 więc.. Z j. angielskiego mam 4 co mnie równie cieszy. Ale 'akcja zazdrości ' .. Poprostu to było żałosne i dziecinne i tyle. Z biologii mam 4, z chemii też pewnie 4, bo zaliczyłam kartkówkę na 5, o której dowiedziałam się na 3 lekcji, hahahaha. Po szkole poszłam do babci. Mój dziadek chce mnie utuczyć i to jest pewne hahahah ! Kazał mi zjeść 2 kanapki, ciastka, lody i truskawki.. Ale nawet mi się nie nudziło, bo włączyłam ' Plotkarę ' i było dobrze ;D Teraz siedzę w domu i czekam na tatę, który dopiero dzisiaj będzie mi puszczał przelew na płytę The Pretty Reckless, którą zamówiłam półtora tyg, fajniee.

Poza tym dzisiaj dostałam taakii cudooowny ' liścik ' na pendivie od Angel., że aż normalnie się wzruszyłam. Ja tego nie pamiętam, że 3 lata temu ona kupowała sobie sopelki a ja big milki, hahahah. Ale naprawdę żałuję, że parę rzeczy spieprzyłam, gimnazjum to bagno i tyle. Wiem, że wtedy się zmieniłam, zauważyłam to, że PRAWIE każdy kto idzie do 1 kl. gim. w pewien sposób się zmienia. Ja też zmieniłam, ale po tych prawie dwóch latach wyszłam na prosto i wierzę, że teraz może być tylko lepiej. Angel, jesteś dla mnie best friend, chcę żebyś o tym wiedziała. Nie popadaj w żadne doły, które ja również miałam, nawet jeszcze gorsze, ale z tego wyszłam. Pamiętaj, że możesz na mnie zawsze liczyć.


pamiętasz to zdjęcie ? z moich 13-nastych urodzin, strasznie je lubię, hahaha.

Dobranoc ; * A jutro pierwsza część relacji z Wawy ; ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz