środa, 31 sierpnia 2011

Shopping.

Hej . Co u Was? Ja jakoś żyję..już jako 15-latka. Tak, tak mam dzisiaj urodziny, ale i tak nie jestem z tego zadowolona. Ten dzień przywitałam płaczem, jak to ja kiedy za dużo rzeczy się nawarstwia i nie daję rady..Ale dziękuje bardzo Edytce, za fajne życzenia, idealne do mojego obecnego stanu..Poza tym robię dzisiaj mini urodziny, super..Nie przyjdzie 5 osób, czyli będziemy tylko w czwórkę. Okej, nikt Wam nie każe przychodzić, ale przynajmniej nie piszcie prawdy na photoblogu, bo teraz wiadomo, że te smsy to była ściema..

Wczoraj byłam z Mamą na mieście, kupiłam sobie piórnik do szkoły, bluzkę i klapki na przetrwanie, hahahha.






"Oczka" klapków wyszły w jakimś dziwnym kolorze, ale są one poprostu srebne  ; ]

Lecę się ubierać, bo za 2,5 godziny lecimy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz