wtorek, 6 września 2011

Gwiazdy X-Factora.

Hej ; ) Dawno mnie nie było, ale teraz naprawdę dużo rzeczy się dzieje, ale ja to lubię ; ) Wróciłam do szkoły, nie jestem z tego zadowolona. Co do urodzin to opiszę je w czwartek lub piątek. Dzisiaj chciałabym zająć się sobotnim dniem, który był bardzo udany. Mianowicie, pojechałam sobie z rodziną do Opola, na koncert gwiazd X Factora. Niestety Matsa Meggieniego czy ja to tam się pisze, koncert przegapiłam, ale zdążyłam na 3 piosenki zespołu Dziewczyn. Wiem, że zdjęcia nie są dobrej jakości, a photo z Matsem to dopiero, coś mi się aparat psuje -;-






A potem wielki ścisk po grafy.) Ale opłacało się pchać, nie oddychać przez pół godziny. piękne zdanie z ust ochroniarza: " wpuśćmy już tą panią, bo sobie wywalczyła " hahaha. i oczywiście Pretty bieg do Dziewczyn, Zaczęłam nawijać jak je lubię, jak im kibicowałam, a Te cieszą się, ja się cieszę. Naprawdę, genialne kobiety, od razu czuć od nich pozytywną energię, widać uśmiech na twarzy, bardzo chętnie rozmawiają i co najważniejsze - jak równy z równym. Jestem bardzo zadowolona.

Teraz robię zadanie z matmy a jutro wydarzenie miesiąca- 18-nastke Ewy Farnej aaa! I can't wait! Jutro trip do Sosnowca, nawet nie wiem o której jadę i czy idę do szkoły, hahaha. Oj będzie się działo!

Narka ; ]




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz